SALESKWADRAAT heeft diverse leiderschaps en strategiesessies mogen begeleiden.

Opdracht: het moderaten en in goede banen leiden van meerdaagse sessies.

Programma: Onderdeel van organisatieprogramma waar we diverse workshops hebben verzorgd.

Op het gebied van Service & Maintenance hebben we uitgebreide en diepgaande kennis. Een bekonpte selectie van de opdrachten.

Opdracht: het klantgericht maken van de serviceorganisatie.

Opdracht: het Field Coachen van servicetechnici in o.a. klantcommunicatie.

Opdracht: het inspireren van servicemedewerkers in Toolbox Meetings.

Opdracht: het analyseren van de serviceprocessen, met een heldere terugkoppeling en plan van aanpak.

Resultaat: Een klantgerichte serviceafdeling mte heldere processen, waar duidelijk is wat er wordt verwacht van een medewerker.

Met regelmaat krijgen we de vraag of we geschikte kandidaten weten voor een openstaande functie.

SALESKWADRAAT is gespecialiseerd in bemiddeling van technisch en commercieel personeel, maar we beperken ons tot klanten en relaties die we goed kennen, zodat we ook 100% zeker zijn van een geslaagde match.

Eventueel referenties beschikbaar. We hebben een duidelijke manier van werken. Vanzelfsprekend handelen we integer.

Met ruim 18 jaar ervaring in een technisch commerciele omgeving, onderscheiden wij ons door middel van uitzonderlijke kennis op dit gebied.

Persoonlijke aandacht en uitgebreide vak- en marktkennis van de doelgroep, is

het fundament en succes van onze dienstverlening.

Het is ons doel om een kwalitatief sterke match tot stand te brengen.

Wat wij anders doen, zit in de werkwijze! We vertellen je graag meer.

Met regelmaat verzorgen we sessies Feed Back Geven en Ontvangen.

Vraagstelling: Hoe kunnen we het begrip voor elkaar en de communicatie op de werkvloer verbeteren.

Opdracht: Verzorgen sessies Feed Back Geven en Ontvangen.

Vorm: Verschillende actieve sessies met duidelijke workshops en spelvormen, werkvormen die bol staan van de TIPS en TOPS.

Resultaat: inzicht in het belang van complimenten geven en ontvangen, inzicht en bewustwording van belang communicatie.

Niet corrigigeren, maar naar compliment, een top en een tip voor de ander.

Succesvolle sessies en wordt met veel plezier ontvangen!

Saleskwadraat